شرکت دنافنون در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را با هدف تهیه و توزیع بیش یک هزار قلم کالا تا سال ۱۴۰۱ آغاز نموده است. هدف اصلی ما عرضه ی مستقیم محصولات کاربردی با بهترین کیفیت و قیمت از تولید کننده به مصرف کننده ی نهایی می باشد.

فیلتر پرس مدار باز | فیلتر پرس مدار بسته

فیلتر پرس مدار باز | فیلتر پرس مدار بسته

فیلتر پرس مدار باز | فیلتر پرس مدار بسته

فیلتر پرس ها تقسیم بندی های متفاوتی دارند، یکی از انواع این تقسیم بندی ها، تقسیم بندی بر اساس نوع مدار فیلتر پرس می باشد، که دو نوع مدار باز و مدار بسته را شامل می شوند.

آمار بازدید 1598

 

 

 

 

 

انواع فیلتر پرس بر اساس نوع مدار:

فیلتر پرس ها از جهات گوناگون و بر اساس کاربردی که دارند تقسیم بندی می شوند، یکی از انواع تقسیم بندی فیلتر پرس بر اساس نوع  مدار فیلتر پرس می باشد که به دو دسته ی زیر تقسیم می شوند:

  1. فیلتر پرس مدار باز
  2. فیلتر پرس مدار بسته

در زیر به توضیح هر کدام از آنها و مزایا و معایبشان خواهیم پرداخت.

فیلتر پرس مدار باز:

در فیلتر پرس مدار باز وسط هر صفحه یک حفره وجود دارد، که وقتی گل وارد صفحات فیلتر پرس می شود تمام صفحات را پر می کند، سپس از گل وارد شده آبگیری انجام می شود.

قابل ذکر است که در فیلتر پرس مدار باز هر صفحه برای خودش یک خروجی دارد که بر سر راه هر خروجی یک شیر یا یک لوله متصل است و نهایتا آب تشکیل شده ی حاصل از این آبگیری به سمت این خروجی ها هدایت می شوند و سپس در کانال آب که در زیر شیرهای فیلتر پرس قرار داده شده است جاری می شوند و ما شاهد آب تمیز خارج شده از این شیرها خواهیم بود.

با توجه به توضیحات ذکر شده در بالا فیلتر پرس با این ویژگی ها که هر کدام از صفحات آن برای خود یک خروجی دارند را فیلتر پرس مدار باز می گویند.

 

فیلتر پرس مدار باز

 

فیلتر پرس مدار بسته:

در فیلتر پرس مدار بسته آب حاصل از تصفیه پساب برای ما قابل رویت نمی باشد، سیستم فیلتر پرس مدار بسته به این صورت است که در چهار طرف صفحات فیلتر پرس چهار تا حفره ایجاد کرده اند و آب حاصل از آبگیری کیک به سمت این چهار حفره حرکت می کند قابل ذکر است که این چهار حفره روی هر صفحه فیلتر پرس به صفحات دیگر راه دارد.

آب تشکیل شده در دستگاه فیلتر پرس مدار بسته برای ما قابل رویت نمی باشد و تمام آب تشکیل شده از آبگیری کیک با کمک لوله ای که در صفحه تعبیه شده است، بصورت یکجا از فیلتر پرس خارج می شودو

کاربرد فیلتر پرس مدار بسته برای مکانهائی هست که می خواهند آب را بصورت یکجا و با فشار زیاد مورد استفاده قرار دهند، عکس زیر نشان دهنده فیلتر پرس مدار بسته می باشد.

 

فیلتر پرس مدار بسته

 

 

معایب و مزایای فیلتر پرس مدار باز و فیلتر پرس مدار بسته:

از محاسن فیلتر پرس مدار بسته می توان به این نکته اشاره کرد که آب خروجی را به صورت یکجا و با فشار تقریبا زیاد می توانیم مورد استفاده قرار دهیم ولی عیبی که دارد اینست که اگر پارچه ی هر کدام از صفحات سوراخ شود ما متوجه نمی شویم که این سوراخ شدگی دقیقا در کدامیک از صفحات فیلتر پرس رخ داده است در صورتی که در فیلتر پرس مدار باز براحتی این موضوع قابل تشخیص می باشد.

به این صورت که برای تشخیص اینکه سوراخ در کدامیک از این صفحات رخ داده است تمام شیرهای فیلتر پرس را می بندند و سپس یکی یکی آنها را باز می کنند، هر کدام از شیرها که آب کدر از آن خارج شود نشان می دهد که این صفحه از فیلتر پرس پارچه اش سوراخ شده و یا مشکل دیگری دارد و از این طریق ایراد آن صفحه ی خاص را برطرف می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

z

واحد فروش

واحد فروش دنافنون، تمام روز هفته آماده پاسخ به سوالات پیش از خرید شما می باشد.

v

ضمانت محصولات

تمامی محصولات و دستگاه ها، با ضمانت شرکت دنافنون و خدمات پشتیبانی ارائه خواهد شد.

c

ایده های هوشمند

برای بهبود کسب و کار شما،همیشه بهترین ایده ها و جدید ترین تکنولوژی تولید را داریم

n

همیشه در کنار شما

تمام روز هفته در ساختمان اصلی شرکت دنافنون، در کنار شما هستیم، همیشه در کنار شما هستیم.

j

تماس با دنافنون

با تلاش مدیران مجموعه دنافنون، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس دنافنون

آدرس کارخانه : اصفهان , کیلومتر8 جاده تهران خیابـان 32 ,شـرکت دنـافـنـون
تلـفن : 33803936 031
فکس : 33803937 031

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست خرید دستگاه و مشاوره های قبل از خرید، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید. همیشه در کنار شما هستیم.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش شرکت : 33803936 031 در تماس باشید.