شرکت دنافنون در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را با هدف تهیه و توزیع بیش یک هزار قلم کالا تا سال ۱۴۰۱ آغاز نموده است. هدف اصلی ما عرضه ی مستقیم محصولات کاربردی با بهترین کیفیت و قیمت از تولید کننده به مصرف کننده ی نهایی می باشد.

فیلتر پرس کنسانتره | کنسانتره آهن | فیلتر پرس معدن آهن

فیلتر پرس کنسانتره | کنسانتره آهن | فیلتر پرس معدن آهن

فیلتر پرس کنسانتره | کنسانتره آهن | فیلتر پرس معدن آهن

17 ویژگی فیلتر پرس کنسانتره، در این مقاله ویژگی های این نوع فیلتر پرس را که در معادن آهن مورد استفاده قرار می گیرند،در 17 مورد بیان میکنیم

آمار بازدید 3821

 

 

فیلتر پرس کنسانتره:


فیلتر پرس های کنسانتره معمولا در ابعاد بزرگ تولید می شوند، بزرگ بودن این فیلتر پرس شامل:


1.دارای صفحات بزرگ، معمولا در ابعاد زیر می باشد:
100*100 سانتی متر
120*120 سانتی متر
150*150 سانتی متر
200*200 سانتی متر


2.دارای تعداد صفحات زیاد هستند، تعداد صفحات این نوع فیلتر پرس ها از 40 یا 50 به بالا می باشند


3.خروجی کارخانه هائی که از دستگاه فیلتر پرس کنسانتره استفاده می کنند، خیلی زیاد می باشد


4.آب خروجی جمع آوری شده از فیلتر پرس کنسانتره به میزان زیادی می باشد


5.حجم تصفیه بسیار زیاد می باشد و در کارخانجاتی که نیاز به استفاده از فیلتر پرس کنسانتره دارند، همیشه اضافه بر تعداد مورد نیازشان فیلتر پرس قرار می دهند، مثلا اگر به 4 فیلتر پرس در خط نیاز داشته باشند، 6 فیلتر پرس قرار می دهند به دلیل اینکه اگر مثلا یکی از فیلتر پرس ها به دلیل حجم بالا دچار مشکل شد، خط به طور کامل از کار خارج نشود و یک دستگاه جایگزین وجود داشته باشد.


6.فیلتر پرس های کنسانتره دارای استراکچرهای خیلی قوی تری نسبت به فیلتر پرس های معمولی هستند، به این دلیل که موادی که داخل فیلتر پرس می آید از چگالی خیلی بالائی برخوردار است.


7.جنس صفحات این نوع فیلتر پرس ها نیز همان pp می باشد(پارچه های پلی پروپیلن)


8.این نوع از فیلتر پرس ها بصورت فول اتوماتیک هستند، و روند را بصورت کاملا اتوماتیک پیش می برد و صفحات به طور کاملا اتوماتیک باز می شود، گل از بین صفحات تخلیه می شود.


9.پارچه های این نوع فیلتر پرس ها خاص تر می باشند و باید به شکلی باشند که بتوانند ریزترین ذرات موجود در سنگ آهن را از قسمت مایع جدا کنند و ذرات نتوانند از پارچه های موجود عبور کنند.


10. پارچه ها باید حالت لیز داشته باشند که مواد موجود پس از پرس شدن، براحتی تخلیه شوند.


11.معمولا استهلاک این دستگاهها خیلی بالا می باشد.


12.عمل باد دهی نیز بین صفحات انجام می شود تا عمل خشک شدن کیک به بالاترین حد خود برسد.


13.پمپ های مورد استفاده در فیلتر پرس حتما باید ضد سایش و ضد خورندگی باشد، زیرا مواد ورودی به این دستگاهها فلزی می باشد و خیلی زود موجب زنگ زدگی و خوردایش می شود، به همین منظور از پمپ های دیافراگمی استفاده می کنند که خوردایششان کمتر است.


14.دستگاه فیلتر پرس کنسانتره می توان گفت ریخت و ریز زیادی دارد و نسبت به مثلا فیلتر پرس سنگبری ها بسیار کثیف تر می باشد.


15.در این نوع از فیلتر پرس ها از نوار نقاله استفاده می کنند و این امر از ریختن گل روی زمین جلوگیری می کند و می توان برنامه اش را با فیلتر پرس هماهنگ کرد که هر موقع فیلتر پرس روشن شد، نوار نقاله هم روشن شود و عمل تخلیه براحتی صورت گیرد.


16.معمولا این نوع از فیلتر پرس ها را در یک سالن مخصوص و در یک ارتفاع معین نصب می کنند و زیر آنها نوار نقاله قرار می دهند تا خروجی فیلتر پرس ها روی آنها ریخته شود و به خارج از سایت هدایت شود.


17.عمل مانیتورینگ هم صورت می گیرد و تابلو های دستگاهها را از فیلتر پرس ها جدا می کنند و جائی را به عنوان اتاقک فرمان در نظر می گیرند و شخص اپراتور که مخصوص اتاقک فرمان هست در آن اتاق قرار می گیرد و فیلتر پرس ها را زیر نظر می گیرد.


سیستم کنترل برق این نوع فیلتر پرس ها به این دلیل جدا است که این سیستم از پاشش پساب حاصل از پرس در امان بماند، کثیف نشوند، سالم بمانند و عمرشان بیشتر شود.
قابل ذکر است سیتم برق این فیلتر پرس ها به صورت شبکه می باشد.
قسمت هائی از دستگاه که بلبرینگ دارد و یا قسمت هائی که احتمال دارد ورد گزند واقع شود و خراب شود، معمولا این قسمت ها را کاورپوش می کنند، آکاردئون روی شافت جک قرار می دهند که در قبال پاشش آن مواد جامد رویشان در امان بمانند و خورندگی رویشان ایجاد نشود.

z

واحد فروش

واحد فروش دنافنون، تمام روز هفته آماده پاسخ به سوالات پیش از خرید شما می باشد.

v

ضمانت محصولات

تمامی محصولات و دستگاه ها، با ضمانت شرکت دنافنون و خدمات پشتیبانی ارائه خواهد شد.

c

ایده های هوشمند

برای بهبود کسب و کار شما،همیشه بهترین ایده ها و جدید ترین تکنولوژی تولید را داریم

n

همیشه در کنار شما

تمام روز هفته در ساختمان اصلی شرکت دنافنون، در کنار شما هستیم، همیشه در کنار شما هستیم.

j

تماس با دنافنون

با تلاش مدیران مجموعه دنافنون، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس دنافنون

آدرس کارخانه : اصفهان , کیلومتر8 جاده تهران خیابـان 32 ,شـرکت دنـافـنـون
تلـفن : 33803936 031
فکس : 33803937 031

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست خرید دستگاه و مشاوره های قبل از خرید، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید. همیشه در کنار شما هستیم.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش شرکت : 33803936 031 در تماس باشید.