شرکت دنافنون در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را با هدف تهیه و توزیع بیش یک هزار قلم کالا تا سال ۱۴۰۱ آغاز نموده است. هدف اصلی ما عرضه ی مستقیم محصولات کاربردی با بهترین کیفیت و قیمت از تولید کننده به مصرف کننده ی نهایی می باشد.

انتخاب کنتاکتور مناسب در تابلو برق دستگاه

انتخاب کنتاکتور مناسب در تابلو برق دستگاه

انتخاب کنتاکتور مناسب در تابلو برق دستگاه

در انتخاب کنتاکتور...

آمار بازدید 1353

در انتخاب کنتاکتور اگر ما از اتصال مثلث استفاده کنیم کنتاکتور باید در رنج فیوز ما باشد یعنی اگر فیوز 50 آمپر داریم , کنتاکتور 50 نیز استفاده میکنیم. ولی اگر اتصال ما ستاره – مثلث باشد ما از کنتاکتور با یک رنج پایین تر از کنتاکتور فقط مثلث یعنی کنتاکتور 40 استفاده خواهیم کرد. ولی اگر ما بخواهیم از کلید حفاظت موتوری MPCB استفاده کنیم حتی نیازی به قرار دادن فیوز مینیاتوری هم نداریم. زیرا این کلید ها دارای شستی قطع و وصل مدار قدرت می باشند. و انتخاب رنج این کلید ها نیز می بایست با جریان نامی موتور باشد و برای این الکترو موتور با جریان نامی 42.9 آمپر کلید حفاظت موتوری MPCB در رنج 38-50 را انتخاب میکنیم. چون این کلید در ابتدای مدار قدرت ما قرار میگیرد فرقی نمیکند که اتصال ما مثلث باشد یا ستاره – مثلث رنج جریانی ما باید با رنج جریان نامی موتور که بر روی پلاک نوشته شده هم خوانی داشته باشد. بر روی کلید های حفاظت موتوری یک پیچ قرار داشته که جریان را تنظیم میکند. ما با چرخاندن آن پیچ توسط پیچ گوشتی جریان را با جریان نامی موتور برابر کرده و حداکثر حفاظت را برای آن به ارمغان می آوریم.

z

واحد فروش

واحد فروش دنافنون، تمام روز هفته آماده پاسخ به سوالات پیش از خرید شما می باشد.

v

ضمانت محصولات

تمامی محصولات و دستگاه ها، با ضمانت شرکت دنافنون و خدمات پشتیبانی ارائه خواهد شد.

c

ایده های هوشمند

برای بهبود کسب و کار شما،همیشه بهترین ایده ها و جدید ترین تکنولوژی تولید را داریم

n

همیشه در کنار شما

تمام روز هفته در ساختمان اصلی شرکت دنافنون، در کنار شما هستیم، همیشه در کنار شما هستیم.

j

تماس با دنافنون

با تلاش مدیران مجموعه دنافنون، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس دنافنون

آدرس کارخانه : اصفهان , کیلومتر8 جاده تهران خیابـان 32 ,شـرکت دنـافـنـون
تلـفن : 33803936 031
فکس : 33803937 031

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست خرید دستگاه و مشاوره های قبل از خرید، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید. همیشه در کنار شما هستیم.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش شرکت : 33803936 031 در تماس باشید.