شرکت دنافنون در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را با هدف تهیه و توزیع بیش یک هزار قلم کالا تا سال ۱۴۰۱ آغاز نموده است. هدف اصلی ما عرضه ی مستقیم محصولات کاربردی با بهترین کیفیت و قیمت از تولید کننده به مصرف کننده ی نهایی می باشد.

یونیت هیدرولیـک

یونیت هیدرولیـک

یونیت هیدرولیـک

یونیت هیدرولیـک....

آمار بازدید 1146

یونیت هیدرولیـک مجمـوعه مخزن هیدرولیـک، الکتروموتور، شیرآلات کنترلـی فشار، دبی و جهت و دیگـر ادوات نصـب شده است. وظیفه این مجموعه تامین دبی، کنترل فشار و جهت جریان مـورد نیاز سیستم میباشد. یونیت هیدرولیک همچـنین با عنـوان پاورپک، پاوریونیـت یا یونیت قدرت نیز نامیده میشود.عمدتا برای تامین قدرت از موتورهای تک فاز تا ۲.۲ کیلووات و سه فاز تا توان ۱۶۰ کیلووات استفاده میشود. اگر منبع تولید توان موتور الکتریکی باشد بر اساس استاندارد IEC ، رده بندی توان و ابعاد موتور قابل انتخاب است . در طراحی خاص یونیت هیدرولیک، امکان استفاده از الکتروموتور با توانهای بالاتر و یا جایگزینی با موتورهای دیزلی وجود دارد.یونیت هیدرولیک بر اساس نوع چیدمان شیرآلات، قطعات واسطه و الکتروموتور به اشکال و طراحی های مختلفی مونتاژمیشود. 

در طراحی سیستم هیدرولیک معمولا سایز مخزن تا ۵ برابر روغن مصرفی انتخاب میشود. اما علاوه بر این پارامتر نوع چیدمان قطعات هم موثر است. مثلا زمانی که پمپ و موتور کوپله شده بصورت عمودی روی درب نصب شود فضای کمتری اشغال میشود. در هر صورت آرایش قرارگیری شیرآلات و پمپ و سایر قطعات، پارامتر دوم تعیین سطح مورد نیاز درب مخزن می باشد.

در طراحی های ویژه که مثلا محدودیت ابعادی وجود داشته باشد، شکل نصب قطعات عوض میشود. بعنوان نمونه وقتی امکان نصب موتور و پمپ روی درب مخزن وجود نداشته باشد. ممکن است از دیواره جانبی برای اینکار استفاده کنیم. در این شرایط تمهیدات خاص برای آب بندی در نظر گرفته میشود.

z

واحد فروش

واحد فروش دنافنون، تمام روز هفته آماده پاسخ به سوالات پیش از خرید شما می باشد.

v

ضمانت محصولات

تمامی محصولات و دستگاه ها، با ضمانت شرکت دنافنون و خدمات پشتیبانی ارائه خواهد شد.

c

ایده های هوشمند

برای بهبود کسب و کار شما،همیشه بهترین ایده ها و جدید ترین تکنولوژی تولید را داریم

n

همیشه در کنار شما

تمام روز هفته در ساختمان اصلی شرکت دنافنون، در کنار شما هستیم، همیشه در کنار شما هستیم.

j

تماس با دنافنون

با تلاش مدیران مجموعه دنافنون، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس دنافنون

آدرس کارخانه : اصفهان , کیلومتر8 جاده تهران خیابـان 32 ,شـرکت دنـافـنـون
تلـفن : 33803936 031
فکس : 33803937 031

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست خرید دستگاه و مشاوره های قبل از خرید، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید. همیشه در کنار شما هستیم.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش شرکت : 33803936 031 در تماس باشید.