شرکت دنافنون در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را با هدف تهیه و توزیع بیش یک هزار قلم کالا تا سال ۱۴۰۱ آغاز نموده است. هدف اصلی ما عرضه ی مستقیم محصولات کاربردی با بهترین کیفیت و قیمت از تولید کننده به مصرف کننده ی نهایی می باشد.

نمایشگاه سنگ ورونا

نمایشگاه سنگ ورونا

نمایشگاه سنگ ورونا

نمایشگاه صنعت و سنگ ورونا ایتالیا...

آمار بازدید 1082

تاریخ برگزاری این رویداد از 24 سپتامبر تا 1 اکتبر سال 2019 

نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc) مرتبط با صنعت سنگ های طبیعی در دنیاست. نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا از لحاظ کیفیت و کامل بودن بستری ایده آل است. نمایشگاهی است که پیشرفته ترین عملیات ها و فرآیندهای این صنعت را در آن می توان یافت. این نمایشگاه کل زنجیره ی تامین و تولید، از مواد خام اولیه گرفته تا محصولات نیمه تام و محصولات آماده ی این صنعت، و همچنین ماشین آلات پردازش و فناوری های کاربردی سنگ های طبیعی در معماری و طراحی ها را بطور کامل ارائه می کند. به عنوان جایگاهی تجاری برای تمامی بخش های مختلف این بخش از صنعت و به عنوان بستری تاثیرگذار و جایی که بازرگانان با اطلاعات و فناوری های روز دنیا در حوزه ی حرفه ی خود ملاقات می کنند. نمایشگاه سنگ ورونا، پذیرای فعالان بخش سنگ های مرمر از ماشین آلات تا محصولات ابزاری و همچنین از دستگاه های ساینده ی سنگ مرمر تا ابزار الماسی و محصولات شیمیایی و بلوک های مرمر، تخته سنگ ها و محصولات آمادهء نهایی می باشد.

نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا (Marmomacc) در سال ٢٠١۸، نتایج فوق العاده مثبتی به دست آورد. این نمایشگاه بیش از ٦۸۰٠٠ بازدیدکننده از ۱۵۰ کشور دنیا و ۱۶۱۶ غرفه دار که ٦٠% آنها بین المللی و از ٥٨ کشور مختلف بودند را در خود جای داد. این بازدیدکنندگان در فضایی برابر با ۸۰٠٠٠ متر مربع گرد هم آمده بودند.
بخش های مختلف نمایشگاه Marmomacc ورونا ایتالیا:

- ماشین آلات و آخرین تکنولوژی های مرمر و گرانیت
ماشین آلات ساختمانی مورد استفاده معدن و برش بلوک های سنگ مرمر و گرانیت، ماشین آلات پردازش نهایی مرمر، لوازم جانبی، قطعات، تجهیزات

- مواد مصرفی پردازش سنگ های طبیعی
گروه های فعال در رابطه با پردازش سنگ های طبیعی، از قبیل انواع متنوعی از ابزارآلات، محصولات سایش سنگ مرمر و گرانیت، ابزار الماس و محصولات شیمیایی

- شرکت های ساختمانی
غرفه داران در بخش ساخت و ساز برای سنگفرش کردن خیابان ها و ساختمان های خیابان ها، سازه های مسکونی و عمومی ، بازساری و سایر فعالیت هایشان از سنگ های طبیعی استفاده می کنند.

- فروش سنگ مرمر، سنگ های طبیعی و آگلومره
شرکت های مرتبط با خرید و فروش مرمر، سنگ های طبیعی و گرانولیت و کاشی ها و حتی مصالح کفپوش های خیابان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

. بوسترپمپ‌. خرید فیلتر پرس.  خرید پارچه فیلتر پرس. فیلتر پرس خرید فیلتر پرس دست دوم. خرید فیلتر پرس نو. خرید فیلتر پرس استوک. خرید فیلتر پرس اصفهان. خرید فیلتر پرس اقساطی. خرید مونو پمپ. خرید جرثقیل معدنی. مجموعه تصفیه پساب. خرید مجموعه تصفیه آب سنگبری. تصفيه اب سنگبری. خرید فلوکولانت. خرید فلوکولانت ساز. دستگاه معدنی. بازسازی فیلتر پرس. نوسازی فیلتر پرس. فیلتر پرس ممبران. فیلتر پرس کوچک.خرید فیلتر پرس معمولی. فیلتر پرس عادی. فیلتر پرس بزرگ. فیلتر پرس با حجم زیاد. جک هیدرولیک فیلتر پرس. خرید تانک ذخیره اب. کلاریفایر. خرید تانک کلاریفایر. خرید دستگاه سنگبری. خرید دستگاه معدنی. خرید جرثقیل معدنی. خرید مونووایر. خرید سیم برش دروازه. فلوکولانت. تصفیه آب دنا.تصفیه آب

 

z

واحد فروش

واحد فروش دنافنون، تمام روز هفته آماده پاسخ به سوالات پیش از خرید شما می باشد.

v

ضمانت محصولات

تمامی محصولات و دستگاه ها، با ضمانت شرکت دنافنون و خدمات پشتیبانی ارائه خواهد شد.

c

ایده های هوشمند

برای بهبود کسب و کار شما،همیشه بهترین ایده ها و جدید ترین تکنولوژی تولید را داریم

n

همیشه در کنار شما

تمام روز هفته در ساختمان اصلی شرکت دنافنون، در کنار شما هستیم، همیشه در کنار شما هستیم.

j

تماس با دنافنون

با تلاش مدیران مجموعه دنافنون، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس دنافنون

آدرس کارخانه : اصفهان , کیلومتر8 جاده تهران خیابـان 32 ,شـرکت دنـافـنـون
تلـفن : 33803936 031
فکس : 33803937 031

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست خرید دستگاه و مشاوره های قبل از خرید، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید. همیشه در کنار شما هستیم.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش شرکت : 33803936 031 در تماس باشید.