شرکت دنافنون در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را با هدف تهیه و توزیع بیش یک هزار قلم کالا تا سال ۱۴۰۱ آغاز نموده است. هدف اصلی ما عرضه ی مستقیم محصولات کاربردی با بهترین کیفیت و قیمت از تولید کننده به مصرف کننده ی نهایی می باشد.

راه اندازی و نصب دستگاه فیلترپرس

راه اندازی و نصب دستگاه فیلترپرس

راه اندازی و نصب دستگاه فیلترپرس

در این مقاله با شرایط و مقررات راه اندازی و نصب دستگاه فیلترپرس آشنا می شوید.

آمار بازدید 2525

 

 

 

 

راه اندازی و نصب دستگاه فیلتر پرس:

معمولا راه اندازی و نصب دستگاه فیلترپرس در صورت درخواست مشتری و موافقت شرکت فیلتر پرس انجام خواهد شد، قابل ذکر است در نصب و راه اندازی فیلتر پرس ملزم به رعایت استانداردهائی جهت بهبود و تسریع در کارائی فیلتر پرس هستیم، راه اندازی دستگاه فیلتر پروسه ای می باشد که در حدود یک تا دو روز بسته به مکان نصب به طول می انجامد.


انجام راه اندازی و نصب فیلتر پرس طبق نوبت زمانی که شرکت دنافنون به خریدار میدهد به انجام میرسد، درنتیجه شرکت یا شخصی که زودتر شرایط را برای راه اندازی فراهم کرده و از شرکت درخواست راه اندازی بکند دارای اولویت خواهد بود.


توجه:انجام شدن پروسه راه اندازی و نصب فیلتر پرس در صورتی انجام خواهد شد که شرکت خریدار تمامی شروطی که توسط دنافنون در قرارداد درج شده است را به انجام رسانده باشد و در غیر این صورت دنافنون وظیفه ای در این قبال ندارد.

 


مشتریان عزیز توجه داشته باشند که حداقل 3 روز قبل از نوبت راه اندازی میبایست با متخصصین شرکت دنافنون تماس گرفته و وسایل و شرایط مورد نیاز جهت راه اندازی و نصب را از ایشان پرسش بکنند، همانطور که در تصویر بالا مشاهده میفرمائید ایجاد سازه های بتنی برای قراردادن تانک کلاریفایر و همچنین ایجاد سازه ی بتنی یا فلزی برای قراردادن دستگاه فیلتر پرس و دیگر تجهیزات الزامی می باشد.

قابل ذکر است با توجه به شرایط خریدار فیلتر پرس و بسته به فضای در دسترس ایشان این کار انجام می پذیرد، در صورتی که شرایط ایجاد سازه های بتنی برای نصب فیلتر پرس برای مصرف کننده فراهم نباشد، ایجاد سازه های فلزی نیز جوابگو می باشد، البته در خصوص این موضوع باید حتما با کارشناس مشورت شود.

مشتریان عزیز:دقت در عمل، انجام شدن به موقع کار، تحویل دستگاه فیلترپرس و راه اندازی در زمان معین شده اولویت شرکت دنافنون میباشد.

z

واحد فروش

واحد فروش دنافنون، تمام روز هفته آماده پاسخ به سوالات پیش از خرید شما می باشد.

v

ضمانت محصولات

تمامی محصولات و دستگاه ها، با ضمانت شرکت دنافنون و خدمات پشتیبانی ارائه خواهد شد.

c

ایده های هوشمند

برای بهبود کسب و کار شما،همیشه بهترین ایده ها و جدید ترین تکنولوژی تولید را داریم

n

همیشه در کنار شما

تمام روز هفته در ساختمان اصلی شرکت دنافنون، در کنار شما هستیم، همیشه در کنار شما هستیم.

j

تماس با دنافنون

با تلاش مدیران مجموعه دنافنون، امیدواریم بتوانیم بهترین محصولات را در سریع ترین زمان ممکن، در اختیار شما قرار دهیم
g

اطلاعات تماس دنافنون

آدرس کارخانه : اصفهان , کیلومتر8 جاده تهران خیابـان 32 ,شـرکت دنـافـنـون
تلـفن : 33803936 031
فکس : 33803937 031

r

درخواست همکاری

برای ارسال درخواست خرید دستگاه و مشاوره های قبل از خرید، میتوانید در ساعات اداری با شماره تلفن های شرکت، در تماس باشید. همیشه در کنار شما هستیم.

e

پشتیبانی

در صورت وجود هر سوال و مشکل قبل از خرید در سایت و مشکلات پشتیبانی، میتوانید با شماره تلفن پشتیبانی و فروش شرکت : 33803936 031 در تماس باشید.